achange.blogg.se

En dag fick jag inte längre tillgång till preventivmedel pga att jag va för överviktig och riskerade blodpoppar med mera. Detta va i November 2010. Jag fick preventivmedel i 1 år hade jag inte gått ner något i vikt då så skulle hon inte skriva ut något mer. De va mitt wake up call. Kärringen skulle få se! Maj 2011 gick jag med i något som skulle förändra mitt liv för alltid, vikt väktarna. Det här är min resa mot ett hälsosammare och gladare liv, med god mat och till sist ett möte med barnmorskan.

I farten

Publicerad 2014-02-18 06:55:00 i Allmänt,

Snarts vankas jobb. Igår hade jag
verkligen förberett min dag. En mindre frukost var packad kvarg smootie och havregrynsgröt jag skulle bara ha på kanel. Ja so it ends...
 jaja. Idag kan min dag inte gå snett? Smootien i kylen matlådan och extra sallad i kylen. Nu upp och fixa till yrvädtet till hår sen mot små juveler ♥
Do a change!
 
Läs noga nu, ikväll ska jag träna med mun vän Sara :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela