achange.blogg.se

En dag fick jag inte längre tillgång till preventivmedel pga att jag va för överviktig och riskerade blodpoppar med mera. Detta va i November 2010. Jag fick preventivmedel i 1 år hade jag inte gått ner något i vikt då så skulle hon inte skriva ut något mer. De va mitt wake up call. Kärringen skulle få se! Maj 2011 gick jag med i något som skulle förändra mitt liv för alltid, vikt väktarna. Det här är min resa mot ett hälsosammare och gladare liv, med god mat och till sist ett möte med barnmorskan.

Snapshot

Publicerad 2014-02-19 12:43:46 i Allmänt,

Ja kvällen igår slutade med glass. Å dagen började med kladdkaka å kolakakor i personalrummet. Yes here we go! Men helgen är de inget speciellt med så jag tar mitt gotti nu. 
I kväll vankas de kurs, så är någon sugen på folkracekurs är ni välkomna. 
Helgen består förmodligen av garaget,  handla, städa och distriktårsmöte. Prommenera ska jag göra om vädret fortsätter.  
Sen är det marken å där ska jag köpa något.... något vettigt. Ska försöka hitta något roligt åt min brorson Vidar iaf. Vidar är 8 år och är hos bror min varannan helg och genom att jag har det livet som jag har med tävling, garage och särbo längre bort så blir det inte så att jag träffar honom så ofta. Så de blir ofta något extra köpt åt honom så han vet att jag tänker på honom iaf. Förra helgen så skulle Vidar och farmor på bio och vi var på folkrace så jag skickade med 50kr till godis å popcorn. Å va han skröt att han hade fått 50spänn av faster. Älskade unge ♥
 
Ikväll har jag förberedd matlåda iaf.  Gårdagens mat 6pp kanon.
 
Snyggt!  Hörrni do a change!
 
Någon mer än jag som njuter av solen. Sparco ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela